C.N.R.S. Université de Lorraine
 
Dictionnaire Électronique de Chrétien de Troyes  
Electronic Dictionary of Chretien de Troyes  
LFA ATILF
FamilleCompletStructureModes et tempsTextes 
EVESQUE, subst. masc.
[F-B : evesque ; T-L : evesque ; GDC : evesque ; AND : eveske ; DMF : évêque ; FEW III, 231b : episcopus ; TLF : évêque]
Fréquence : 6 occ.
Graphies : esvesques, evesque, evesques.

"Évêque" : Mout fu granz la joie el palés, Mes tot le sorplus vos an les, S'orroiz la joie et le delit Qui fu an la chanbre et el lit, La nuit, quant asanbler se durent ; Evesque et arcevesque i furent. (Er 2020). Puis comanda avant venir Les evesques et les prieus Et les abez religieus Por enoindre le novel roi Selonc la crestiene loi. (Er 6795). Maintenant sont avant venu Tuit li prelat, juesne et chenu, Car a la cort avoit assez Clers et evesques et abez. (Er 6802). L'evesques de Nantes meïsmes, Qui mout fu prodom et saintismes, Fist le sacre del roi novel (Er 6803). Mout ot evesques et abez Au lit seignier et beneïr. (Cl 3288). Asez i ot mitres et croces, Que la dameisele ot mandez Les esvesques et les abez. (Yv 2158).

 


© LFA / Université d'Ottawa - ATILF / CNRS & Université de Lorraine 2015
La présente ressource est produite par le LFA et diffusée par l’ATILF à des fins de consultation pour l’enseignement et la recherche, à l’exclusion de toute exploitation commerciale. La citation d’un extrait de la ressource au sein d’une publication scientifique est autorisée sous condition de porter la mention suivante : DÉCT : Dictionnaire Électronique de Chrétien de Troyes, http://www.atilf.fr/dect, LFA/Université d'Ottawa - ATILF - CNRS & Université de Lorraine.